- Úvod
- BOURJOIS
BOURJOIS
Kosmetika Bourjois Paris nese název pocházející ze jména Monsieur Alexandre Napoléon Bourjois. Novinka, kterou v 1863 firma Bourjois Paris představila světu, bylo jedinečné "zapékání" očních stínů a tvářenek. Tím se docílilo toho, že se tyto výrobky nedrolily a při pádu se neponičily.
Kosmetika Bourjois Paris se snaží uvádět na trh výrobky, které jsou chytré, praktické, zároveň však ženské a trendy. V nabídce kosmetiky Bourjois naleznete široké spektrum barev. Každoročně jsou kosmetikou Bourjois na trh uvedeny velmi povedené limitované edice. Sortiment kosmetiky Bourjois obsahuje i odličovací a čistící přípravky vhodné pro každý typ pleti.
- Akce
- Akce
- Akce
- Akce
- Akce
- Akce
- Akce
- Akce
- Akce
- Akce
- Akce
- Akce
- Akce
Divadelní herec Joseph-Albet Ponsin v roce 1863 vytvořil dekorativní voskové tyčinky na obličej, které měly sloužit jako pomůcka pro ostatní herce a herečky. Tyčinky nesly názvy jako Žárlivost nebo Láskychtivost. Jednotlivé barevné odstíny symbolizovaly určité psychické stavy. Ve stejné době Alexandr-Napoleon Bourjois si nechává patentovat svůj nový postup na výrobu make-upu. Pokládá si důležitou otázku. Jak se dá dosáhnout velmi jemné transparentní a hedvábné textury, když je pudrový prášek tak sypký? Spojte pečlivě odměřené množství prášku a vody, dejte je do zaoblené formy a nechte v troubě péct!
Bylo jen otázkou času, kdy se tito dva vynálezci setkají a spojí své síly. Stalo se tak roku 1868. Kosmetické výrobky přijaly nápis: „Speciální produkt vyrobený pro krásu žen.“ a staly se hitem v celé Francii a následně po celém světě.
Během prvních deseti let továrny Bourjois vyrobily přes 2 miliony výrobků. Na konci 19. století značka exportovala do celého světa a návody k výrobkům byly přeloženy do 17 jazyků. V roce 1898 vznikl první kosmetický katalog Bourjois.